Tack för stödet

Tack tack jag e bara så jävla förbannad i dag men men vem bryr sig om mig
men ska snacka med emmie men annars har det inte hänt så mycket men emmie har inte gjort något så det e inte hon jag e sur på :P men dom flesta gör mig så ARG pallar inte med människor som inte håller det dom säger och hallå jag e fan levande jag har känslor som alla anndra men det värkar inte alla fatta för det värkar som om alla tror att man kan hålla på mig med mig och att jag inte tar åt mig och att det inte gör något om man förlorar mig som vän så visst skit i mig bara ni låter mig va jag klarar mig , jag klarar att se förbi allt det , att inte lyssna för jag e ju inte så svaga som er som håller på men yngre tejer och e taskiga mot dom ist för att ge er på någon i eran egen ålder nej nej fan vad jag hatar er fan gå och DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0