Sov gott <33

sov gott alla så hörs vi i morron ta hand om er <333 ska snart sova men ville skriva lite innan bara för det e så kul att skriva i bland man bara känner att man vill skriva men kommer inte på något att skriva om det e så jobbigt det händer mig hela tiden men nu har jag ju fått i hop ern liten onödig text hehe jag lyckades skriva något helt onödigt för en gångs skull ska belöna mig själv men pengar av pappa sen hehe ska försöka få pengar så jag kan handla om jag blir hungrig i skolan :P god natt <3333 sweet drems dröm om mig <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awww! godnatt SÖTNOS! :***

så söt du är, jag blir ju kär i dig bara av att kolla på vad du skriver! PUSSPUSSPUSS! jag blir så trött på dig sötnos. :) HEHE, vad kul text! jag vill också ha pengar av din pappa! han verkar så raaaar, hela din familj! du verkar gilla skriva saker, men jag siter fullständigt det. för det är så otroligt roligt att läsa dina texter för jag skrattar skiten ur mig! HA-HA! nu skiver jag ju nästan längre än vad du la in, ojjj förlåt! :( BUHU, du är så duktig och lägger in såååå otroligt dumma och onödiga texter så jag börjar böla! BUHU! hihi, puusss alla älskar! HOOOOOOOOOOOOOOST! oj, lite ont i halsen, men jag klarar mig, tack. :)

2010-09-02 @ 15:42:30
Postat av: till anonym

Känner jag dig för om jag gör det så skriv ditt namn tack

2010-09-02 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0