hahahahaha

vad e det för syckiskt störd människa som skriver så här och inte vågar stå för det och tror jag tar illa upp hahah sicket skämt kommer fler sånna inlägg



en snäll anonym om Hej Hej:
ja, för om du inte städar dör dina stacks hästar av daaaaaaaaaaaaaaaaamm! och det vill du väl inte? tex. om man inte går ut med sina hundar så kissar dom i din säng! BUHU! men nu ska jag inte prata om dina stackas hundar utan mig själv.. OKEJ! HEj! jag är en glad och trevlig anonym, som du kanske förstår. jag älskar att vara snäll mot din alla andra små fittor. jag älskar långa prommenader och mysiga hemmakvällar framför din blogg! den är grön!men jag tycker den skulle varit gul för att den är såååå ful! jag har aldrig gillar såna som du, som river en i ansiktet, spottar på en och drar en i håret. FYFY! gillar du rosa? för det gör inte jag, jag tycker inte om ditt hår.. förlåt, men det ser så fuuuuul ut. som sagt, jag gillar mysiga hemmakvällar så kan du köpa lite godis? (AAAA) okej, det va allt om mig, PUSS!
men du? du gillar väl såna kommentarer, för det gör jag! ;)
PUSSPUSSY. ALLA ÄLSKAR DIG! :****************






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0