Sötis <3

i dag så red jag i hagen för i går så gick min ridning på pågen inte alls bra han stack med mig många gånger och ville inte alls som jag. Men i dag så gick det bättre för jag red som sagt i hagen och jag höll mig mest till skritt och trav och han stack bara två on halv gång ( den halva gången klarade jag av att stoppa han :P ) och jag red mest på volt och han skötte sig faktiskt bra jag ska nog hålla mig till hagen från och med nu för annars sticker han till stallet bara :P sen innan ridningen så låg han ner när jag kom så jag satte mig brevid han så "kröp" han intil mig och la sitt huvud i min famn (gullisen) hehe det va nog som ett liten "jag älskar dig även om jag sticker i bland från dig så e du ändå bäst" sen gav han mig en blick som kunde ha betytt ungefär "Du e ju ganska snäll även om du tvingar mig att gå i trista volter och sånt" hehe han e för söt :P

Kommentarer
Postat av: Kevin Edman

2010-10-23 @ 23:03:19
Postat av: Kevin Edman

Det var ju tur att det gick bra att rida idag :o) men det e ju bra att han börjar lära sig i hagen men, sen måste du ju lära honom att våga vara utanför hagen utan att han ska skena mot stallet!....men det kommer väl med tid :o)

2010-10-23 @ 23:05:19
Postat av: Kevin Edman

jag måste få komma och rida:o)

2010-10-24 @ 20:47:05
Postat av: Kevin Edman

jag måste få komma och rida ngn dag :o)

2010-10-24 @ 20:48:43
Postat av: SV kevin

hehe jaja :P

2010-10-24 @ 21:45:28
URL: http://hoppfjanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0