Lisa nobell

Nu bara måste jag skriva om lisa nobell :D
OM LISA:
Lisa är ett varmblod sto på 12 år och det är då min andra egna häst :D.
Jag har inte haft henne så länge och jag rider henne inte så mycket så jag kan henne inte så jätte bra när det gäller ridningen men jag ska väll försöka rida henne någon dag :P
Hon är hur snäll som helst och gnäggar efter en när man är vid hagen eller när vi öppnar och stänget uterdörren för vi har dom hemma så deras hage är jätte nära huset typ 10 meter från dörren :P
men jag har väll inte så mycket att säga om henne mer än att hon gått på travet innan och vunnit som högs 100.000 kr :P

Kommentarer
Postat av: ellen

Gud så söt ! :D

Vad är det för två hästar du har ?=D

2010-12-09 @ 22:12:33
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0