Pågen


Detta e då min häst pågen som jag har haft i ett halv år och han e 3 år ska fylla 4 år i september och Han e en korsnings ponny mellan Ardenner,nordsvensk,shettis och welsh ponny och han ÄLSKAR att hoppa han har hoppat 80 cm med mig men dressyr tycker han e trist men han kan skänkelvikning och framdels vändning och gå ner på tygel .Han e jätte lättlärd och jag red in han på 3 dagar han hade ALDRIG haft någon på ryggen och han tyckte det va okej att det satt någon där och styrde och ställde hehe så som han ser ut på bilden såg han ut när jag fick han har inga nya bilder på denna datan så det kommer nya bilder senare.

Kommentarer
Postat av: hannah =)<3

Bra in lägg. ska jag fortarnade hälp dig med lite små saker? (a)<3

2010-07-23 @ 19:36:19
URL: http://hoppflickan.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja :D

2010-07-24 @ 11:19:53
Postat av: Johanna

Haha rätt roligt när du skrev att du red in din häst på 3 dagar. Då är inte hästen korrekt inriden gumman.

2010-08-03 @ 17:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0