hiss


Veckans hiss:




Jag hissar trenton för det e en bäkväm och snygg ridstövel


jag hissar HOPPNING stort för det e den bästa grenen i ridsport!!!





varmblodig travare hissar jag stort för det e en underbar ras med perfekt psyke som kan bli vad man gör den till:D




jag hissar även foxfire pälsglans för det en av de bästa sorterna man kan få tag i och det luktar gott och gör manen fri från smuts och tovor snabbt jag föreslår starkt dette !!







Det var allt från denna veckan Nästa vecka kommer mer hiss och diss

Kommentarer
Postat av: hannah =)<3

(y)

2010-07-24 @ 15:23:21
URL: http://hoppflickan.blogg.se/
Postat av: ...

dissar tretorn för de är grymt obekväma och håller inte, neutral på hoppning för det är ganska tråkigt ingenting händer mer än att hoppa ett hinder, men det behövs. dissar travare för de är omöjliga att rida men hissar dem för att de oftast är snälla och goa. hissar foxfire pälsglans finns inget bättre...

2010-07-24 @ 20:04:36
Postat av: Isabelle

Travare e inte omöjliga att rida då rider du dom fel bara

2010-07-25 @ 11:15:21
Postat av: Elin

Dressyr är ju inte trist :)

2010-07-25 @ 13:12:00
Postat av: Elin

Bruden som skrev att travare är omöjliga, min kompis har en travare och är redan uppe på LB nivå (110 cm för häst) Jag har själv ridit han och hon har jobbat i flera år för att få han så bra han är och jag kan själv säga att han är riktigt grym (y) kom inte och säg att travare är omöjliga när du inte vet något ;)

2010-07-25 @ 13:13:39
Postat av: Isabelle

Till elin: tack för det med travare det stämmer jag läste någonstans att det va en travare som var lika duktig i dressyr som briar och alla stora världsstjärnor i dressyr som ser han tror det e ett halvblod så travare kan dom med :P

2010-07-25 @ 16:41:22
URL: http://hoppfjanten.blogg.se/
Postat av: Elin

Japp, jag har också läst det :) travare är ju inte gjorda för att hoppa högt men man ska ju ändå inte säga att de är omöjliga för de är de ju inte.

2010-07-25 @ 19:06:27
Postat av: Anonym

Travare e goa o snälla men det jag menade med att travare är omöjliga så menar jag inte att de e kassa, de är enkla o rida, mer o ta i.. men hatar deras gångarter(de som gått travet) de som ej gått i travet innan, de brukar ha fina gångarter.. en väninna till min mamma ville ge mig hennes travare men mamma ville ej då (mest för att hon skulle bara komma och försöka läxa upp mig i allt och ingenting.. och jag älskade den hästen :) bocka och stegrar samtidigt :)

2010-07-26 @ 15:55:31
Postat av: Anonym

och elin, arne e söt o go :P

2010-07-26 @ 15:57:50
Postat av: Anonym

undrar hur lång tid det tar för er att se vem jag e :)

2010-07-26 @ 15:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0