Godmorron :D

Jag har sovit över hos min kompis hannah (Hoppflickan.blogg.se) vi va uppe till 02.00 och fixade med våra bloggar och sånt sen gick vi upp kl. 07.30 så cyklade vi till stallet där hannah har sin sommar häst och skulle släppa ut hästarna. När vi kom fram va hästarna ute redan så vi blev iriterade efter som vi va trötta så hade vi gått upp i onödan men hannah fixade mat till han sen cycklade vi hem igen så satte vi oss vid datan men nu så sover hannah igen så här sitter jag själv :D Ska passa våra hundar i dag för att mamma ska till skånes djurpark med min syrra och några till.

Kommentarer
Postat av: hannah =)<3

haha, är fortafarande djukt trött i kroppen. -.-' <3

2010-07-24 @ 11:09:55
URL: http://hoppflickan.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Svar till hannah : det e jag med :D

2010-07-24 @ 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0