Om pågen nu då

hej det var någon som sa att pågen inte e korekt inriden för att jag red in han på tre dagar men nu ska jag förklara så alla förstår. Pågen han var så snäll när jag fick han (men det e han nu med) så han tyckte inte att det var läskigt att någon satt på han när ingen hade suttit på han innan och några påstår att han e fel inriden så kan jag säga nej det e han inte för det som man vanligt vis måste göra när man rider in en häst behövs inte med han för han e precis som om man redan kan det. Mina kompisar som ridit han har sagt att det inte käns någon skilnad på han eller en äldre häst det högsta jag har hoppat med han e 80 cm och han kan mer och jag rider dressyr på han utan några problem så nej han e inte fel inriden man behövde inte bara lägga ner lika mycket tid på han som man måste med andra hästar och ni som inte har träffat han eller ridit han kan ju skita i att kommentera det för ni vet ju inte det lika bra som jag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det tar flera månader för att rida in en häst korekt :P då menar jag att den ska gå i form osv ...

2010-08-04 @ 18:33:10
Postat av: isabelle

du ska fan inte gå in på min blogg och säga en massa saker precis som om att du vet en massa saker men då kan jag ju få berätta att jag började rida in han på tre dagar och för jag började med att hänga på han den 31 dec 2009 och red han den 2 jan med sadel men han e inte helt tillriden asså han e inte helt full lärd men han e inriden. Åssa kan jag få berätta att han kan gå i form. Så sluta vara på min blogg och bara kaxa för jag pallar inte med såna personer, håll dig till ditt eget liv!

2010-08-05 @ 13:24:02
URL: http://hoppfjanten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är rätt rolig du. Du menar att bara för han går på tygel så går han helt plötsligt i form? eller hur är det du menar? Alltså är han inte helt inriden?

2010-08-05 @ 17:41:05
Postat av: isabelle

Han kan gå någorlunda bra i form men vi jobbar på det. FATTAT? :O

Ni värkar ha svårt att fatta han han är inriden men han är INTE TILLRIDEN!

Kan ni bara sluta att läga er i.

Snälla? ;ooo

2010-08-07 @ 14:00:10
URL: http://hoppflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0