Hej Hej

Sorry att jag uppdaterar dåligt men det har hänt så mycket så jag har ite hunnit:P Detta har hänt: Jag har fått en till häst som heter Lisa Nobell som vi har varit och hämtat hon stod på samma sommarbete som min anndra häst pågen gjorde så vi hämmtade begge två och det gick bra :P Sen ha jag varit med kompis så då vill jag inte sitta vid datan :P Sen nu så har jag problem med en av mina kompisar men ja tror inte jag pallar med henne mer för hon e dum mot min bästa bästa vän plus att hon kommenterar bara min bästa vänns pattar hela tiden så jag funderar på om hon inte e lebb oxå:P

Kommentarer
Postat av: hanah

Fuck you!

2010-08-15 @ 16:23:14
Postat av: Isabelle

vadå kände du dig träffad att du e lebb men oj det visste jag inte

2010-08-15 @ 23:16:15
Postat av: hannah

vafan, asså tror du verkligen på det? ;o

bara för att jag säger vad jag tycker och madde sa att jag hade rätt i vad jag a sagt så är väl jag inte lebb för det? ;o

btw, vi är ändå kompisar nu, så du kan ju fan ta och lägga ner skiten. -.-

2010-08-22 @ 01:00:37
URL: http://hoppflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0