hej hej

Hejsan kan ni inte säga till mig vad ni vill läsa så jag vet för jag har ingen fantasi just nu det har hännt så mycket så jag vet inte var jag ska börja så skriv vad ni vill läsa så blir jag tacksam och det e många som tycker att min blogg bara e om hästar men det e den inte ni kan skriva vad som helst till mig och jag kan skriva om vad som helst det spelar inte så stor roll bara ni läsare tycker det e kul att läsa. Jag kan fortfarande inte lägga upp bilder på min blogg :( hur trist som helst hoppas det funkar snart. Min nya mobil e i sönder så vi har lämnat den på lagning ska få låna någon av min stora syrras mobiler så länge det va snällt att hon ville låna ut en mobil till mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0