Datan

Min data dampar så jag kan inte lägga upp bilder så det får duga med en text så kommer det en bildbomb sen Jag klippte mig och färgade håret i dag jag blev riktigt nöjd och jag ska dit sen och köpa en hår produkt som stylar håret skit bra men det kostar där effter tur att jag får 500 kr snart:P. sen så har det väll inte hänt så mkt mer än att mamma har ringt en tränare som ska hjälpa mig med ridningen av min unghäst sen så ska jag gå en kurs om hur man lär hästar att hanteras väl för min unghäst e gansga dum han bits och går på en när man öppnar boxen m.m den kursen e i två dagar två timmar per dag och kostar 590 kr:P Sen ska jag kanske träna western på min unghäst pågen hoppas han tycker det e kul och det kostar 115 kr sen så ska en kompis hjälpa mig lite oxå så :P men det va allt jag ville säga puss & kram hälso barn hehe flipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0