Äntligen klart!

Förra veckan var jag och provred ett varmblod som jag älskar hon gick jätte bra hon som red henne innan för att ägaren inte hadde tid till hästarna sa att hon var svår i traven för hon ville komma in i tävlings trav men hon gick jätte fint med mig och jag har varit med när hon anndra tjejen ridit henne och jag ridit pågen och då brukar hon vara kännslig hon gör inte som hon tjejen ville och sånt så jag var lite tveksam men när jag hoppade upp på hon så känndes det som allt stämde visst det var lite ovant i början men det gick jätte bra efter en liten stund och jag älskade henne så vi ska köpa hon jag e så himla glad

Kommentarer
Postat av: hannah =)<3

Yääy! =)<3

2010-08-02 @ 20:23:56
URL: http://hoppflickan.blogg.se/
Postat av: sandra

Kan den galoppera då?

2010-08-09 @ 12:40:54
Postat av: Svar till sandra

ja det kan den men jag ska jobba mer på det

2010-08-09 @ 19:52:17
URL: http://hoppfjanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0