Älskar dig pågen <3333

Har ridit pågen i dag och för ni som inte vet så har jag ingen sadel till han för han har växt ur sin gamla (För han e bara 4 år) så jag får rida barbacka och jag har fått skit bra balans åp han för han bockar och stegrar och protesterar men jag håller mig kvar utan några problem *stolt* jag har haft kass valans för 5 dagar sen men nu har jag skit bra men pågen har en tendens att rulla sig när man sitter på han (barbacka) så det gäller att veta vad han gör så man hinner av i tid när man rider på mjuka åkrar så har det hänt att han rullar sig min lilla bus ponny. Så det nya tränset såg inte så fint ut sen :D men men det va bara att putsa det :P

Kommentarer
Postat av: emmie

hahah, men du blev litta förbannad ;)

2010-09-01 @ 16:26:57
URL: http://eemieemalmboorg.blogg.se/
Postat av: svar emmie

nej jag skrattade bara när han rullade sig :D

2010-09-01 @ 16:59:06
Postat av: Anonym

du verkar ju gilla dig hääääst, men det gör inte jag. han verkar ju lida i ditt sällskap, BUHU! jag tycker synd om den jävlen. men jag bryr mig inte om dina texer din fula häst & blogg! PUSS, alla älskar dig! HOOOOOOOOST, forfarande ont i halsen, ursäkta. BUHU! älskar blogg! :*****

2010-09-02 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0